ממשלה כושלת? | הפרשנים עם תמונת מצב קודרת

    אסתי פלד 2 Comment on ממשלה כושלת? | הפרשנים עם תמונת מצב קודרת

    הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום מציגים תמונת מצב קודרת בשיחה עם מגיש המהדורה המרכזית על הממשלה

    יעקב ריבלין ואבי בלום
    13:59
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "להכפיל את הקרייה החסידית": שר השיכון ביקר בלוד ובקוממיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום, שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על כישלונותיה של הממשלה, בעיקר בהעברת הרפורמה המשפטית.

    בפתח השיחה התייחס ריבלין ל'תחושת החמיצות' בתום מושב החורף של הכנסת, כפי שהגדיר מימרן: "לא חמיצות, כישלון. היום נתניהו וגלנט ישבו יחד כאילו כלום. לא רק שהוא ויתר על הפיטורים ועל… הוא לא דרש ממנו כלום. הוא לא יכול לפטר אותו. זה מעיד על חולשתו של נתניהו".

    אבי בלום: "קשה למצוא השמדת ערך כזאת. נתניהו הגיע עם 64 מנדטים אחרי שלוש שנים של הקזת דם. נעשו כל הטעויות האפשריות. במקום לתכנן את המערכה הכל היה בשלוף. שיכרון הכוח גרמה לכולם לעשות את כל הטעויות".

    ריבלין על התקציב: "כל מה שהבטיחו לנו עובר לקיץ והופך להיות כסף קואליציוני. לא קיבלנו שום דבר. רק באופן אישי קיבלו הפוליטיקאים החרדים את מה שהם רוצים, חוץ מדרעי".

    בלום: "מלבד בן גביר שכישלונו היה צפוי בשל חוסר ניסיונו, השר המאכזב ביותר שבא עם תוכניות גדולות ועשה טעויות זה יריב לוין. כישלון גדול במבחן התוצאה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שנתניהו נכנע ניתן לשער הוא מצד האיומים הלא קטנים שסביבנו ולא משום חולשה היה נכון לפטר אותו שעשה מעשה נבזה אבל מסתבר שמסיבות פוליטיות בטחוניות לא היה יכול להשלים את התהליך

    2. 1

      ב"א
      לא מבין למה ישנם כאלו שבאופן קבוע 'מסבירים' מדוע המצב מאוד גרוע….